Schimbarea unui produs

Cum pot schimba un produs?

  1. Solicită schimbul online în secțiunea Solicită un retur
  2. Selectează produsul dorit la schimb în solicitarea de schimb.
  3. Trimite cererea și de restul ne ocupăm noi.

Schimb în funcție de metoda de livrare

Livrare la domiciliu:

Dacă livrarea comenzii s-a efectuat la domiciliu, vom crea o nouă comandă cu produsul selectat în solicitarea de schimb și vom trimite coletul către dvs. prin schimb de colet.

Noul colet va veni direct cu awb de retur și taxa de transport în valoare de 20 lei conform politicii de retur.

Coletul trebuie ambalat corespunzător pentru a nu se deteriora la transport. În caz contrar, curierul nu va putea efectua schimbul de colete.

Mențiune: pot exista situații în care vom trimite curierul pentru ridicarea coletului și ulterior vom trimite un nou colet.

Livrare în Easybox

Dacă livrarea coletului s-a efectuat în easybox, după aprobarea schimbului vom trimite prin e-mail un cod pin de retur în easybox valabil 72 de ore.

Coletul trebuie predat în easybox și ulterior va ajunge în depozitul nostru pentru verificare.

După ce este verificat, vom crea o nouă comandă cu produsul dorit la schimb și vom expedia comanda în easybox.

Costul transportului în valoare de 20 lei va fi plătit la ridicarea coletului din easybox.