Returnarea unui produs

Cum funcționează?

  1. Solicită returul online în secțiunea Solicită un retur
  2. Împachetează produsul corespunzător pentru a evita deteriorarea coletului.
  3. Trimite coletul către depozitul nostru la adresa:

Inotex ( ZEBRA TEXTIL SRL)
Șoseaua Nicolina 189, etaj 2, Iași, România
Telefon: 0750 401 275, E-mail: info@inotex.ro

Atenție! Coletul trebuie ambalat corespunzător pentru a nu se deteriora produsele. Dacă produsele ajung deterioarete în urma ambalării necorespunzătoare, vom refuza returul.

Costul transportului și expedierea coletului către depozitul Inotex sunt în responsabilitatea clientului.

Inotex nu trimite curierul pentru ridicarea coletului.

Orice colet trimis cu plata la livrare va fi refuzat.

Ce se întămplă după ce am predat coletul?

Imediat ce coletul ajunge în depozitul nostru te vom anunța prin e-mail.

Coletul urmează să fie verificat pentru ca produsele să respecte politica de retur și să nu fie deteriorate.

După verificarea produselor și constatarea faptului că respectă politica de retur, vom efectua restituirea.

Restituirea

Comanda a fost plătit online prin card bancar?

Restituirea se va efectua în contul aferent cardului utilizat la plata comenzii inițiale.

Comanda a fost achitată la curier - ramburs?

Restituirea se va efectua în contul IBAN notat de dvs. în solicitarea de retur online.

Mai multe informații găsiți în Termeni & Condiții.

Condiții de retur

* Produsele sa nu prezinte semne de purtare, sa fie deteriorate (rupte, spalate, patate, murdare si orice alt element care face diferenta fata de produsul nou care a fost livrat);

* Produsul trebuie împachetat corespunzător, cel putin într-o altă cutie sau punga pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel incat sa nu prezinte urme de deteriorare legate de impachetare.

* Coletul trebuie să ajungă în termenul de 14 zile calendaristice din momentul in care s-a înregistrat notificarea de retragere din contract

Ne rezervam dreptul de a refuza orice retur care nu îndeplinește condițiile de returnare ( produse uzate, deteriorate, spălate sau deteriorate în timpul transportului din cauza neambalării corespunzătoare).