Returnarea unui produs

Cum funcționează?

  1. Solicită returul online în secțiunea Solicită un retur
  2. Completează formularul de returnare.
  3. Returnează coletul în funcție de metoda de livrare dorită:

a) Livrare la domiciliu: trimitem curierul pentru ridicare de la domiciliu.

b) Livrare în easybox: după aprobarea solicitării de retur vei primi un cod pin de retur în easybox prin e-mail.

După primirea codului trebuie să predai coletul în orice easybox dorești în maxim 72 de ore.

c) Trimite prin curier propriu în termenul de retur.

Atenție! Coletul trebuie ambalat corespunzător pentru a nu se deteriora produsele. Dacă produsele ajung deterioarete în urma ambalării necorespunzătoare, vom refuza returul.

Costul de transport pentru ridicare de la domiciliu sau din easybox sunt conform politicii de returnare:

Ridicare de la domiciliu: 20 lei

Retur în easybox: 20 lei

Taxele de transport se rețin din valoarea restituibilă și NU se plătește la predarea coletului.

Produsele trebuie să ajungă în depozitul nostru în maxim 14 zile din momentul în care s-a livrat comanda.

Dacă nu dorești să achiți suma de 20 lei pentru ridicare, trimite prin curier propriu la adresa noastră: Șoseaua Nicolina 189, etaj 2, biroul 1, Iași

Ce se întămplă după ce am predat coletul?

Imediat ce coletul ajunge în depozitul nostru te vom anunța prin e-mail.

Coletul urmează să fie verificat pentru ca produsele să respecte politica de retur și să nu fie deteriorate.

După verificarea produselor și constatarea faptului că respectă politica de retur, vom efectua restituirea.

Restituirea

Comanda a fost plătit online prin card bancar?

Restituirea se va efectua în contul aferent cardului utilizat la plata comenzii inițiale.

Comanda a fost achitată la curier - ramburs?

Restituirea se va efectua în contul IBAN notat de dvs. în solicitarea de retur online.

Mai multe informații găsiți în Termeni & Condiții.

Condiții de retur

* Produsele sa nu prezinte semne de purtare, sa fie deteriorate (rupte, spalate, patate, murdare si orice alt element care face diferenta fata de produsul nou care a fost livrat);

* Produsul trebuie împachetat corespunzător, cel putin într-o altă cutie sau punga pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel incat sa nu prezinte urme de deteriorare legate de impachetare.

* Coletul trebuie să ajungă în termenul de 14 zile calendaristice din momentul livrării inițiale.

Ne rezervam dreptul de a refuza orice retur care nu îndeplinește condițiile de returnare ( produse uzate, deteriorate, spălate sau deteriorate în timpul transportului din cauza neambalării corespunzătoare).