Întrebări & Răspunsuri
Comandă
Ce mărime ar trebui să cumpăr?
Dacă nu ești sigur(ă) care mărime ți se potrivește, consultă ghidurile noastre de mărimi. Acestea se află sub mărimile disponibile pentru fiecare dintre produsele noastre.
Pot anula comanda mea?
Înțelegem perfect, se întâmplă să ne răzgândim! Comanda poate fi anulată doar dacă încă nu a fost expediată.
Singurele modalități de anulare sunt răspunsul direct la e-mailul de confirmare sau un apel telefonic.
După expediere, comanda nu mai poate fi modificată sau anulată.
Dacă articolul nu este potrivit, îl puteți schimba cu un model preferat sau îl puteți returna pentru rambursare.
Livrare, retururi și schimburi
Colaborăm cu parteneri locali de curierat. În timpul finalizării comenzii, vi se va solicita să alegeți metoda de livrare preferată.
Livrările la domiciliu sunt efectuate prin GLS, iar pentru livrările la lockere punem la dispoziție opțiuni prin Sameday, GLS și Fanbox.
Care este politica de livrare?
După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare care vă va anunța că echipa noastră a primit comanda. După ce comanda este procesată, veți primi o notificare prin e-mail cu informațiile de urmărire. Taxele de livrare nu sunt rambursabile în cazul retururilor.
Expediați în străinătate?
Da, livrăm în toată lumea. Se vor aplica costuri de livrare și vor fi adăugate la finalizarea comenzii.
Contact
Aveți întrebări despre comanda dvs. sau o întrebare generală?
